Tipus de web corporatives. Quina necessites?
QUÈ ÉS UNA PÀGINA WEB CORPORATIVA?
A dia d’avui existeix una gran varietat de tipus de pàgines web, totes elles amb diferents funcionalitats i amb una finalitat concreta. En aquesta publicació volem detallar les característiques d’una de les tipologies més demandades, les pàgines corporatives. Esperem que la nostra clasificació us ajudi a decidir si és el tipus de pàgina que necessita el vostre negoci/projecte.
A trets generals, podem dir que les pàgines web corporatives són aquelles que tenen com a finalitat donar informació d’una empresa, projecte o persona. Habitualment són utilitzades per marques que acaben d’entrar dins el món digital i que volen mostrar qui són, què ofereixen i com es pot contactar amb elles o per empreses que no requereixen d’una gran plataforma d’interacció.
Partint d’aquestes generalitats, quines opcions tenim?
![POST TIPUS WEB CORPORATIVA](https://easydesign.cat/wp-content/uploads/2022/12/POST-TIPUS-WEB-CORPORATIVA.jpg)
QUINS TIPUS DE PÀGINES CORPORATIVES EXISTEIXEN?
Primer de tot, cal tenir en compte que independentment del tamany i del nombre de pàgines de la web, qualsevol pàgina corporativa es pot millorar i engrandir amb noves funcionalitats segons les nostres necessitats.
En seria un exemple la creació d’una pàgina web informativa que contingui un blog.
1.-WEB CORPORATIVA BÀSICA
Considerem pàgina corporativa bàsica aquella que no conté cap més tipus de funcionalitat que s’aparti de donar informació de l’empresa/projecte.
La majoria d’elles inclouen informació de l’empresa, l’equip, els serveis, etc. En cap cas permetran compres ni reserves.
El blog és una funcionalitat extra que es pot agregar a qualsevol tipus de pàgina web i que n’incrementa exponencialment el posicionament.
És la teva opció si…
Només necessites donar informació genèrica de la teva empresa i vols la web com a carta de presentació.
No tens temps o no vols pagar per a gestionar un sistema de reserva o compres
El teu sector es mou més per contactes directes que pel món online.
2.-WEB AMB SISTEMA DE PRE-RESERVA
Es tracta de webs corporatives bàsiques que afegeixen al seu contingut formularis de pre-reserva. Aquests formularis no es tracten de reserves i compres en ferm si no que l’empresa serà l’encarregada de posar-se en contacte amb el client i respondre a la seva petició.
Si voleu visitar una pàgina d’aquest tipus per veure’n el seu funcionament podeu accedir des del nostre portfoli a la pàgina del Jordi Rovira Guia.
És la teva opció si…
Tens una empresa de serveis i vols intentar capturar clients des de l’àmbit online.
No vols oferir la compra directe perquè els teus serveis depenen de factors externs (ex: meteo, nivell de coneixaments d’un client, variacions d’ocupació,…)
Vols oferir un servei molt més personalitzat als teus clients.
3.-PORTFOLI
Aquest tipus de web té la finalitat de mostrar als clients els treballs o projectes realitzats per una empresa, és a dir es basa en els exemples. Aquesta opció permet als possibles clients tenir una idea de com treballa l’empresa que estan buscant o quins resultats se’n pot esperar.
Segons les necessitats d’una empresa/projecte/persona es poden trobar moltes formes de mostrar un portfoli: com una web única, com un complement a una web corporativa bàsica o com a complement d’una pàgina on efectuar pre-reserves.
És la teva opció si…
Els teus serveis o tasques realitzats són molt importants alhora de vendre.
Formes part d’un sector visual: fotògrafia, disseny, art, etc.
POSTS RELACIONATS:
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!
XARXES SOCIALS
QUÈ ÉS UNA PÀGINA WEB CORPORATIVA?
A dia d’avui existeix una gran varietat de tipus de pàgines web, totes elles amb diferents funcionalitats i amb una finalitat concreta. En aquesta publicació volem detallar les característiques d’una de les tipologies més demandades, les pàgines corporatives. Esperem que la nostra clasificació us ajudi a decidir si és el tipus de pàgina que necessita el vostre negoci/projecte.
A trets generals, podem dir que les pàgines web corporatives són aquelles que tenen com a finalitat donar informació d’una empresa, projecte o persona. Habitualment són utilitzades per marques que acaben d’entrar dins el món digital i que volen mostrar qui són, què ofereixen i com es pot contactar amb elles o per empreses que no requereixen d’una gran plataforma d’interacció.
Partint d’aquestes generalitats, quines opcions tenim?
![POST TIPUS WEB CORPORATIVA](https://easydesign.cat/wp-content/uploads/2022/12/POST-TIPUS-WEB-CORPORATIVA.jpg)
QUINS TIPUS DE PÀGINES CORPORATIVES EXISTEIXEN?
Primer de tot, cal tenir en compte que independentment del tamany i del nombre de pàgines de la web, qualsevol pàgina corporativa es pot millorar i engrandir amb noves funcionalitats segons les nostres necessitats.
En seria un exemple la creació d’una pàgina web informativa que contingui un blog.
1.-WEB CORPORATIVA BÀSICA
Considerem pàgina corporativa bàsica aquella que no conté cap més tipus de funcionalitat que s’aparti de donar informació de l’empresa/projecte.
La majoria d’elles inclouen informació de l’empresa, l’equip, els serveis, etc. En cap cas permetran compres ni reserves.
El blog és una funcionalitat extra que es pot agregar a qualsevol tipus de pàgina web i que n’incrementa exponencialment el posicionament.
És la teva opció si…
Només necessites donar informació genèrica de la teva empresa i vols la web com a carta de presentació.
No tens temps o no vols pagar per a gestionar un sistema de reserva o compres
El teu sector es mou més per contactes directes que pel món online.
2.-WEB AMB SISTEMA DE PRE-RESERVA
Es tracta de webs corporatives bàsiques que afegeixen al seu contingut formularis de pre-reserva. Aquests formularis no es tracten de reserves i compres en ferm si no que l’empresa serà l’encarregada de posar-se en contacte amb el client i respondre a la seva petició.
Si voleu visitar una pàgina d’aquest tipus per veure’n el seu funcionament podeu accedir des del nostre portfoli a la pàgina del Jordi Rovira Guia.
És la teva opció si…
Tens una empresa de serveis i vols intentar capturar clients des de l’àmbit online.
No vols oferir la compra directe perquè els teus serveis depenen de factors externs (ex: meteo, nivell de coneixaments d’un client, variacions d’ocupació,…)
Vols oferir un servei molt més personalitzat als teus clients.
3.-PORTFOLI
Aquest tipus de web té la finalitat de mostrar als clients els treballs o projectes realitzats per una empresa, és a dir es basa en els exemples. Aquesta opció permet als possibles clients tenir una idea de com treballa l’empresa que estan buscant o quins resultats se’n pot esperar.
Segons les necessitats d’una empresa/projecte/persona es poden trobar moltes formes de mostrar un portfoli: com una web única, com un complement a una web corporativa bàsica o com a complement d’una pàgina on efectuar pre-reserves.
És la teva opció si…
Els teus serveis o tasques realitzats són molt importants alhora de vendre.
Formes part d’un sector visual: fotògrafia, disseny, art, etc.
POSTS RELACIONATS:
![icono slide bl](https://easydesign.cat/wp-content/uploads/2022/06/icono-slide-bl.png)
Concepte de packaging i classificació
Tipus d’Isotips i exemples coneguts
Tipus de logotips. Quin he d’escollir?
Tipus de branding. Escull una estratègia
Branding, significat i importancia
Importancia del manteniment web
Com fer una landing page exitosa
Que és una landing page i els seus tipus.
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!