Views: 11511565 words2,8 min read

Catàlegs de productes en una web

VOLS INFORMAR DELS TEUS SERVEIS?

Els catàlegs de productes i serveis són la millor manera d’informar als teus clients de què els pots oferir sense haver de vendre online.

Depenent de la tipologia d’empresa que tinguis, el teu catàleg es pot mostrar de diverses maneres:

1.-SEGONS VISUALITZACIÓ

CATÀLEGS DE PRODUCTES I SERVEIS INTEGRATS A LA WEB

Si disposes d’un nombre limitat de productes, aquests es poden integrar com a tal dins la mateixa web. Cada producte podrà disposar d’una pàgina específica amb tota la seva informació.

El funcionament és semblant al d’una botiga online però no es permet la compra de forma directe.

Aquest tipus de catàleg s’utilitza molt quan és important l’estètica visual dels productes o serveis que s’ofereixen o quan necessitem que el client vegi les opcions de cada producte de forma immediata i interactiva.

Ex: Molt utilitzat en empreses B2B

CATÀLEGS DE PRODUCTES I SERVEIS DESCARREGABLES

Sovint són empleats per disminuir l’espai utilitzat dins una web. Es tracta d’arxius multimèdia habitualment en format PDF o vídeo que el client pot visualitzar prement un enllaç. És un bon sistema quan es tracta de catàlegs molt extensos i molt similar al catàleg físic de tota la vida.

Un dels avantatges d’aquest tipus de catàleg és que el client se’l pot descarregar i compartir-lo de forma fàcil, sense que es requereixi navegar per una pàgina web determinada per veure les opcions.

2.-SEGONS VOLUM I ESTRUCTURA

CATÀLEGS DE PRODUCTES I SERVEIS TEMATITZATS

És força habitual que una determinada empresa treballi amb clients de diferents sectors i disposi d’un volum elevat de productes o serveis. Si és el cas, és possible que l’empresa hagi de realitzar una segmentació.

En aquests casos els catàlegs tematitzats o segmentats són una gran opció, es tracta d’oferir a un determinat client els productes que li encaixen i no tot el blog de productes dels quals pot disposar una empresa gran.

Ex: Una agència de fotografia pot tenir dins de tot el seu conjunt de productes un bloc destinat només a fotografia per a esdeveniments.

CATÀLEGS GENÈRICS

Es tracta de catàlegs amb informació genèrica de cada un dels productes dels quals disposa una empresa.

Habitual en empreses dedicades a un sector específic però amb gran quantitat d’oferta.

Ex: Un catàleg de joguines.

CATÀLEGS D’ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES

Donen tota la informació tècnica i especifica dels productes/serveis d’una empresa.

Sovint s’utilitzen en empreses on el nombre de productes és limitat o en empreses que per les característiques del seu producte, el client necessita saber tota la informació del producte (materials, sistemes de construcció, etc.).

Ex: Un catàleg d’un fabricant de mobiliari o d’una marca de material tècnic esportiu.

RESUMINT…

Si necessites crear un catàleg dels teus productes és important que un expert faci les valoracions pertinents del què ha d’incloure i quina és la millor eina per a tu en un moment determinat.

T’explicarà els avantatges i inconvenients de forma personalitzada i et guiarà per tal que el teu catàleg funcioni i sigui un recurs més per a captar els teus clients.

Si desitges que nosaltres et prestem aquest servei, estarem encantat d’escoltar-te, no dubtis i…

CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ
MÉS INFORMACIÓ

XARXES SOCIALS

VOLS INFORMAR DELS TEUS SERVEIS?

Els catàlegs de productes i serveis són la millor manera d’informar als teus clients de què els pots oferir sense haver de vendre online.

Depenent de la tipologia d’empresa que tinguis, el teu catàleg es pot mostrar de diverses maneres:

1.-SEGONS VISUALITZACIÓ

CATÀLEGS DE PRODUCTES I SERVEIS INTEGRATS A LA WEB

Si disposes d’un nombre limitat de productes, aquests es poden integrar com a tal dins la mateixa web. Cada producte podrà disposar d’una pàgina específica amb tota la seva informació.

El funcionament és semblant al d’una botiga online però no es permet la compra de forma directe.

Aquest tipus de catàleg s’utilitza molt quan és important l’estètica visual dels productes o serveis que s’ofereixen o quan necessitem que el client vegi les opcions de cada producte de forma immediata i interactiva.

Ex: Molt utilitzat en empreses B2B

CATÀLEGS DE PRODUCTES I SERVEIS DESCARREGABLES

Sovint són empleats per disminuir l’espai utilitzat dins una web. Es tracta d’arxius multimèdia habitualment en format PDF o vídeo que el client pot visualitzar prement un enllaç. És un bon sistema quan es tracta de catàlegs molt extensos i molt similar al catàleg físic de tota la vida.

Un dels avantatges d’aquest tipus de catàleg és que el client se’l pot descarregar i compartir-lo de forma fàcil, sense que es requereixi navegar per una pàgina web determinada per veure les opcions.

2.-SEGONS VOLUM I ESTRUCTURA

CATÀLEGS DE PRODUCTES I SERVEIS TEMATITZATS

És força habitual que una determinada empresa treballi amb clients de diferents sectors i disposi d’un volum elevat de productes o serveis. Si és el cas, és possible que l’empresa hagi de realitzar una segmentació.

En aquests casos els catàlegs tematitzats o segmentats són una gran opció, es tracta d’oferir a un determinat client els productes que li encaixen i no tot el blog de productes dels quals pot disposar una empresa gran.

Ex: Una agència de fotografia pot tenir dins de tot el seu conjunt de productes un bloc destinat només a fotografia per a esdeveniments.

CATÀLEGS GENÈRICS

Es tracta de catàlegs amb informació genèrica de cada un dels productes dels quals disposa una empresa.

Habitual en empreses dedicades a un sector específic però amb gran quantitat d’oferta.

Ex: Un catàleg de joguines.

CATÀLEGS D’ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES

Donen tota la informació tècnica i especifica dels productes/serveis d’una empresa.

Sovint s’utilitzen en empreses on el nombre de productes és limitat o en empreses que per les característiques del seu producte, el client necessita saber tota la informació del producte (materials, sistemes de construcció, etc.).

Ex: Un catàleg d’un fabricant de mobiliari o d’una marca de material tècnic esportiu.

RESUMINT…

Si necessites crear un catàleg dels teus productes és important que un expert faci les valoracions pertinents del què ha d’incloure i quina és la millor eina per a tu en un moment determinat.

T’explicarà els avantatges i inconvenients de forma personalitzada i et guiarà per tal que el teu catàleg funcioni i sigui un recurs més per a captar els teus clients.

Si desitges que nosaltres et prestem aquest servei, estarem encantat d’escoltar-te, no dubtis i…

CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

  • Concepte de packaging i classificació

    Views: 116252,6 min read
  • Tipus d’Isotips i exemples coneguts

    Views: 115982,2 min read
  • Tipus de logotips. Quin he d’escollir?

    Views: 115821,6 min read
  • Tipus de branding. Escull una estratègia

    Views: 116263,5 min read
  • Branding, significat i importancia

    Views: 115681,3 min read
  • Importancia del manteniment web

    Views: 115815,6 min read
EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ ▶
MÉS INFORMACIÓ ▶

XARXES SOCIALS