Tipus de logotips. Quin he d’escollir?
El logotip és l’element gràfic per excel·lència que identifica una marca. Un logotip ha de treballar els valors de la marca i ha de ser senzill, cridaner, coherent i utilitzable al llarg del temps.
A part d’aquests conceptes bàsics, podem agrupar els logotips en 4 grans grups.
1.-LOGOTIPS
Es compon de text, pràcticament sempre el nom de la marca. La tipografia i els colors d’aquesta són els factors clau i són els encarregats de donar-li la personalitat.
2.-ISOTIPS
És un símbol que representa algún aspecte de la marca, ja sigui el sector, la temàtica, la personalitat o la història. En els isotips no s’utilitzen paraules, ara bé poden ser dissenyats a partir de lletres o parts del nom de la marca.
Podeu veure quins tipus d’isotip existeixen i exemples a:
Els isotips normalment són utilitzats per marques que tenen una llarga trajectòria o àmpliament reconegudes pels consumidors.
3.-IMAGOTIP
Està constituit per imatge i text separats. Es busca que les persones puguin associar el nom de la marca a una determinada simbologia i que en un moment donat els usuaris reconeguin el text o la imatge per separat.
4.-ISOLOGO
Igual que l’imagotip també està format per text i imatge. La diferencia radica en que ambdós elements conformen un unic espai i no es divisible.
- Et proposem un repte amb el qual podràs aclarir aquests conceptes. Busca per internet exemples de logotips icònics i prova de classificar-los dins d’aquests 4 grans grups. Ets capaç de trobar 3 exemples de cada?
POSTS RELACIONATS:
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!
XARXES SOCIALS
El logotip és l’element gràfic per excel·lència que identifica una marca. Un logotip ha de treballar els valors de la marca i ha de ser senzill, cridaner, coherent i utilitzable al llarg del temps.
A part d’aquests conceptes bàsics, podem agrupar els logotips en 4 grans grups.
1.-LOGOTIPS
Es compon de text, pràcticament sempre el nom de la marca. La tipografia i els colors d’aquesta són els factors clau i són els encarregats de donar-li la personalitat.
2.-ISOTIPS
És un símbol que representa algún aspecte de la marca, ja sigui el sector, la temàtica, la personalitat o la història. En els isotips no s’utilitzen paraules, ara bé poden ser dissenyats a partir de lletres o parts del nom de la marca.
Podeu veure quins tipus d’isotip existeixen i exemples a:
Els isotips normalment són utilitzats per marques que tenen una llarga trajectòria o àmpliament reconegudes pels consumidors.
3.-IMAGOTIP
Està constituit per imatge i text separats. Es busca que les persones puguin associar el nom de la marca a una determinada simbologia i que en un moment donat els usuaris reconeguin el text o la imatge per separat.
4.-ISOLOGO
Igual que l’imagotip també està format per text i imatge. La diferencia radica en que ambdós elements conformen un unic espai i no es divisible.
- Et proposem un repte amb el qual podràs aclarir aquests conceptes. Busca per internet exemples de logotips icònics i prova de classificar-los dins d’aquests 4 grans grups. Ets capaç de trobar 3 exemples de cada?
POSTS RELACIONATS:
Concepte de packaging i classificació
Tipus d’Isotips i exemples coneguts
Tipus de logotips. Quin he d’escollir?
Tipus de branding. Escull una estratègia
Branding, significat i importancia
Importancia del manteniment web
Com fer una landing page exitosa
Que és una landing page i els seus tipus.
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!