Branding, significat i importancia
Segons l’Associació Espanyola d’empreses de Branding (AEBRAND), el branding és la gestió intel·ligent, estratègica i creativa de tots els elements diferenciadors d’una marca (tangibles i intangibles).
Així doncs, el branding va molt més enllà dels logotips i colors. Dins la seva estratègia es tindrà en compte el tipus de negoci, el públic objectiu, els valors que es transmeten i els objectius que es volen assolir.
Cal tenir en compte que no només les grans empreses porten a terme estratègies de branding, sinó que és igual d’important per a una gran empresa que per una empresa local o per un individu.
D’aquí que sorgeixin els tipus de branding. Si vols saber més informació et recomanem la lectura:
Tipus de Branding. Quina estratègia necessites?
Sabent tot això:
QUINA ÉS LA IMPORTÀNCIA DEL BRANDING?
Amb una bona estratègia de branding s’aconsegueix:
1.- Que els consumidors o target identifiquin i recordin el teu negoci de forma ràpida. No només el logotip, sinó tots els teus continguts.
2.- Posicionar la teva empresa enfront de la competència.
3.- Tenir una identitat sòlida que et faciliti la comunicació amb el client.
POSTS RELACIONATS:
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!
XARXES SOCIALS
Segons l’Associació Espanyola d’empreses de Branding (AEBRAND), el branding és la gestió intel·ligent, estratègica i creativa de tots els elements diferenciadors d’una marca (tangibles i intangibles).
Així doncs, el branding va molt més enllà dels logotips i colors. Dins la seva estratègia es tindrà en compte el tipus de negoci, el públic objectiu, els valors que es transmeten i els objectius que es volen assolir.
Cal tenir en compte que no només les grans empreses porten a terme estratègies de branding, sinó que és igual d’important per a una gran empresa que per una empresa local o per un individu.
D’aquí que sorgeixin els tipus de branding. Si vols saber més informació et recomanem la lectura:
Tipus de Branding. Quina estratègia necessites?
Sabent tot això:
QUINA ÉS LA IMPORTÀNCIA DEL BRANDING?
Amb una bona estratègia de branding s’aconsegueix:
1.- Que els consumidors o target identifiquin i recordin el teu negoci de forma ràpida. No només el logotip, sinó tots els teus continguts.
2.- Posicionar la teva empresa enfront de la competència.
3.- Tenir una identitat sòlida que et faciliti la comunicació amb el client.
POSTS RELACIONATS:
Concepte de packaging i classificació
Tipus d’Isotips i exemples coneguts
Tipus de logotips. Quin he d’escollir?
Tipus de branding. Escull una estratègia
Branding, significat i importancia
Importancia del manteniment web
Com fer una landing page exitosa
Que és una landing page i els seus tipus.
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!