Views: 11517260 words1,3 min read

Branding, significat i importancia

Segons l’Associació Espanyola d’empreses de Branding (AEBRAND), el branding és la gestió intel·ligent, estratègica i creativa de tots els elements diferenciadors d’una marca (tangibles i intangibles).

Així doncs, el branding va molt més enllà dels logotips i colors. Dins la seva estratègia es tindrà en compte el tipus de negoci, el públic objectiu, els valors que es transmeten i els objectius que es volen assolir.

Cal tenir en compte que no només les grans empreses porten a terme estratègies de branding, sinó que és igual d’important per a una gran empresa que per una empresa local o per un individu.

D’aquí que sorgeixin els tipus de branding. Si vols saber més informació et recomanem la lectura:

Tipus de Branding. Quina estratègia necessites?

Sabent tot això:

QUINA ÉS LA IMPORTÀNCIA DEL BRANDING?

Amb una bona estratègia de branding s’aconsegueix:

1.- Que els consumidors o target identifiquin i recordin el teu negoci de forma ràpida. No només el logotip, sinó tots els teus continguts.

2.- Posicionar la teva empresa enfront de la competència.

3.- Tenir una identitat sòlida que et faciliti la comunicació amb el client.

RESUMINT…

El branding és tot aquell element identificable i relacionable a una empresa.

Si encara no disposes d’una identitat de marca treballada i després de llegir aquest post has fet un cop de cap, pots contactar amb nosaltres i estudiarem de forma personalitzada el teu projecte.

CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ
MÉS INFORMACIÓ

XARXES SOCIALS

Segons l’Associació Espanyola d’empreses de Branding (AEBRAND), el branding és la gestió intel·ligent, estratègica i creativa de tots els elements diferenciadors d’una marca (tangibles i intangibles).

Així doncs, el branding va molt més enllà dels logotips i colors. Dins la seva estratègia es tindrà en compte el tipus de negoci, el públic objectiu, els valors que es transmeten i els objectius que es volen assolir.

Cal tenir en compte que no només les grans empreses porten a terme estratègies de branding, sinó que és igual d’important per a una gran empresa que per una empresa local o per un individu.

D’aquí que sorgeixin els tipus de branding. Si vols saber més informació et recomanem la lectura:

Tipus de Branding. Quina estratègia necessites?

Sabent tot això:

QUINA ÉS LA IMPORTÀNCIA DEL BRANDING?

Amb una bona estratègia de branding s’aconsegueix:

1.- Que els consumidors o target identifiquin i recordin el teu negoci de forma ràpida. No només el logotip, sinó tots els teus continguts.

2.- Posicionar la teva empresa enfront de la competència.

3.- Tenir una identitat sòlida que et faciliti la comunicació amb el client.

RESUMINT…

El branding és tot aquell element identificable i relacionable a una empresa.

Si encara no disposes d’una identitat de marca treballada i després de llegir aquest post has fet un cop de cap, pots contactar amb nosaltres i estudiarem de forma personalitzada el teu projecte.

CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

  • Concepte de packaging i classificació

    Views: 115622,6 min read
  • Tipus d’Isotips i exemples coneguts

    Views: 115382,2 min read
  • Tipus de logotips. Quin he d’escollir?

    Views: 115261,6 min read
  • Tipus de branding. Escull una estratègia

    Views: 115763,5 min read
  • Branding, significat i importancia

    Views: 115171,3 min read
  • Importancia del manteniment web

    Views: 115535,6 min read
EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ ▶
MÉS INFORMACIÓ ▶

XARXES SOCIALS