Views: 11470495 words2,5 min read

Com fer una landing page exitosa

Convertir visitants en leads o compradors és un dels objectius més buscat per tot aquell que té un negoci online.

Una de les formes més utilitzades són les estratègies d’Inbound Marketing que inclouen múltiples landing page i busquen acompanyar un client interessat fins al final d’un procés de compra.

Si no conèixes el significat de landing page t’aconsellem la lectura de:

Què és una landing page? Quin tipus n’existeixen?

Per tal que una landing page sigui efectiva ha de complir un seguit de paràmetres:

1.-ES CENTRA EN UN OBJECTIU

La pàgina no pot tenir diversos objectius. És important que se’n seleccioni un de concret i es treballi tota la pàgina en relació a aquest per obtenir qualsevol tipus de resultat.

2.-INCORPORA UN TÍTOL CRIDANER

El títol és el primer contacte visual. Si el títol capta l’atenció del futur visitant o li soluciona qualsevol dubte o problema, l’interessat segurament clicarà per obtenir més informació sobre el tema. El primer pas s’haurà completat.

3.-INCLOU UN CTA CRIDANER

Les sigles CTA signifiquen «Call to Action» i són botons que pretenen captar l’atenció del visitant i que tenen com a finalitat que aquest realitzi una determinada acció.

El botó ha de ser altament visible i el text s’ha d’adaptar al públic objectiu.

4.-OFEREIX UNA PROPOSTA DE VALOR

El client sempre vol obtenir alguna cosa a canvi. Des de les landing page, sovint s’ofereixen ofertes, productes descarregables, serveis de regal o a baix cost, etc.

Tot i això, cal fer saber el preu del què s’ofereix per tal que el client tingui més inquietud.

5.-DISSENY FUNCIONAL I NET

A les landing page és millor no inventar, la simplicitat és un punt clau. S’aconsella sempre utilitzar els colors corporatius i fugir de les extravagancies. Les imatges que s’hi inclouen responen al mateix objectiu de la landing page.

I sobretot: NO restar protagonimse al CTA!

6.-FORMULARIS ADEQUATS

Els formularis són el penúltim pas de la landing page. Si el formulari és massa extens o demana dades que el client és reticent a donar, el nostre objectiu es pot veure truncat.

7.-LES OPINIONS IMPORTEN

Una tècnica molt recurrent en aquest tipus de pàgines, és oferir opinions reals de clients que ja han adquirit el producte/servei que s’ofereix. Aquests poden fer d’ancla i decantar els possibles futurs clients indecisos.

RESUMINT…

Alhora d’elaborar el disseny d’una landing page és important saber els formats que més encaixen amb el teu públic, i la única manera de saber-los és per mitjà del prova-error. Hi ha empreses que fan tests A-B per tal de poder escollir la millor opció de forma ràpida i eficaç.

Si vols que t’ajudem en un projecte de captació de clients per mitjà d’una landing page, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.

Estudiarem i personalitzarem el teu cas!

CONTACTA!
CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ
MÉS INFORMACIÓ

XARXES SOCIALS

Convertir visitants en leads o compradors és un dels objectius més buscat per tot aquell que té un negoci online.

Una de les formes més utilitzades són les estratègies d’Inbound Marketing que inclouen múltiples landing page i busquen acompanyar un client interessat fins al final d’un procés de compra.

Si no conèixes el significat de landing page t’aconsellem la lectura de:

Què és una landing page? Quin tipus n’existeixen?

Per tal que una landing page sigui efectiva ha de complir un seguit de paràmetres:

1.-ES CENTRA EN UN OBJECTIU

La pàgina no pot tenir diversos objectius. És important que se’n seleccioni un de concret i es treballi tota la pàgina en relació a aquest per obtenir qualsevol tipus de resultat.

2.-INCORPORA UN TÍTOL CRIDANER

El títol és el primer contacte visual. Si el títol capta l’atenció del futur visitant o li soluciona qualsevol dubte o problema, l’interessat segurament clicarà per obtenir més informació sobre el tema. El primer pas s’haurà completat.

3.-INCLOU UN CTA CRIDANER

Les sigles CTA signifiquen «Call to Action» i són botons que pretenen captar l’atenció del visitant i que tenen com a finalitat que aquest realitzi una determinada acció.

El botó ha de ser altament visible i el text s’ha d’adaptar al públic objectiu.

4.-OFEREIX UNA PROPOSTA DE VALOR

El client sempre vol obtenir alguna cosa a canvi. Des de les landing page, sovint s’ofereixen ofertes, productes descarregables, serveis de regal o a baix cost, etc.

Tot i això, cal fer saber el preu del què s’ofereix per tal que el client tingui més inquietud.

5.-DISSENY FUNCIONAL I NET

A les landing page és millor no inventar, la simplicitat és un punt clau. S’aconsella sempre utilitzar els colors corporatius i fugir de les extravagancies. Les imatges que s’hi inclouen responen al mateix objectiu de la landing page.

I sobretot: NO restar protagonimse al CTA!

6.-FORMULARIS ADEQUATS

Els formularis són el penúltim pas de la landing page. Si el formulari és massa extens o demana dades que el client és reticent a donar, el nostre objectiu es pot veure truncat.

7.-LES OPINIONS IMPORTEN

Una tècnica molt recurrent en aquest tipus de pàgines, és oferir opinions reals de clients que ja han adquirit el producte/servei que s’ofereix. Aquests poden fer d’ancla i decantar els possibles futurs clients indecisos.

RESUMINT…

Alhora d’elaborar el disseny d’una landing page és important saber els formats que més encaixen amb el teu públic, i la única manera de saber-los és per mitjà del prova-error. Hi ha empreses que fan tests A-B per tal de poder escollir la millor opció de forma ràpida i eficaç.

Si vols que t’ajudem en un projecte de captació de clients per mitjà d’una landing page, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.

Estudiarem i personalitzarem el teu cas!

CONTACTA!
CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

  • Concepte de packaging i classificació

    Views: 115162,6 min read
  • Tipus d’Isotips i exemples coneguts

    Views: 114882,2 min read
  • Tipus de logotips. Quin he d’escollir?

    Views: 114781,6 min read
  • Tipus de branding. Escull una estratègia

    Views: 115293,5 min read
  • Branding, significat i importancia

    Views: 114721,3 min read
  • Importancia del manteniment web

    Views: 115395,6 min read
EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ ▶
MÉS INFORMACIÓ ▶

XARXES SOCIALS