Views: 11445582 words2,9 min read

Que és una landing page i els seus tipus.

QUÈ ÉS UNA LANDING PAGE? QUINS TIPUS DE LANDING EXISTEIXEN?

Les landing page, o en versió traduida pàgines d’aterratge, estan dissenyades per captar a un usuari després que aquest hagi clicat un enllaç a una altre plataforma o contingut.

Aquest tipus de pàgina té una única finalitat: convertir (o altrament dit, captar el client).

Més enllà dels mètodes que integra i utilitza per captar-lo els quals t’expliquem a:

Característiques d’una landing page exitosa

N’existeixen diferents tipus:

1.-PÀGINES SQUEEZE

El seu objectiu final és obtenir el correu electrònic del possible client.

Una vegada obtingut, i de forma estratègica, es genera contingut atractiu pel possible client o se li envien les newsletters de l’empresa, amb la finalitat que aquest acabi comprant.

Ex: Obtenció del correu a canvi d’un petit contingut digital gratuït i d’elevat interès dins el sector.

2.-PÀGINES SPLASH

El seu objectiu no és aconseguir cap tipus de dada, sinó mostrar un esdeveniment o anunci i habitualment enfocar una compra.

La principal característica és que la pàgina s’obra de forma automàtica en un determinat impàs entre una pàgina i una altra, es mostra de forma temporal, habitualment uns pocs segons.

Ex: Un esdeveniment anunciat a una plataforma de premsa local.

3.-PÀGINA DE CAPTURA DE LEADS COMPLETA

Pàgina breu que busca captar informació del possible client, com en el cas de l’squeeze. Se’n diferencia per demanar molta més informació.

La informació es determina segons l’estratègia que l’empresa vulgui realitzar posteriorment. Possibles dades serien: el nom, el telèfon, l’empresa, l’edat, etc.

Ex: Un anunci d’un seminari d’odontologia, on es busca saber informació de les empreses que hi assistiran.

4.-PÀGINA CLICK THROUGH

Aquest tipus de pàgina breu, busca que el client realitzi una acció. La diferència amb les anteriors és que a la pàgina s’ofereix informació i valors sobre un tema/producte, és a dir, no està tant enfocada a la venta.

Ex: Un desenvolupador de software de gestió d’empreses que ofereix una descàrrega del producte en versió de prova temporal i gratuïta.

5.-PÀGINA DE VENTA EXTENSA

Aquest tipus de pàgina, molt utilitzada en la actualitat, conté tota la informació que un possible client pot necessitar alhora de realitzar una compra. Contenen tots els beneficis del producte, funcionament, imatges i videos, testimonis, formularis per informació i «Call to action»

Sovint, pot incloure ofertes o informació de disponibilitat.

Ex: Un anunci d’un curs de retoc fotogràfic amb tota la informació d’aquest i amb una oferta temporal sobre el preu original.

RESUMINT…

Com pots veure existeixen varis formats per a l’el·laboració d’una landing page. Depenent de l’objectiu de l’empresa/individu o de l’estratègia de màrqueting que es vulgui portar a terme, s’escollirà l’opció més adient.

Hi ha altres opcions interessants que has de conèixer si vols portar a terme una estratègia de captació de clients:

  • Formularis de subscripció integrats a les principals pàgines d’una web
  • Formularis de subscripció integrats a les pàgines d’error 404.
  • Pop-ups integrats a la web.

A banda de totes aquestes eines, és interessant que la teva web o els teus correus disposin d’un botó per eliminar les subscripcions (donar-se de baixa). Per petit que aquest sigui, alguns clients ho agraïran.

Si necessites elaborar qualsevol estratègia de màrqueting digital a Easy Design et podem ajudar!

CONTACTA!
CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ
MÉS INFORMACIÓ

XARXES SOCIALS

QUÈ ÉS UNA LANDING PAGE? QUINS TIPUS DE LANDING EXISTEIXEN?

Les landing page, o en versió traduida pàgines d’aterratge, estan dissenyades per captar a un usuari després que aquest hagi clicat un enllaç a una altre plataforma o contingut.

Aquest tipus de pàgina té una única finalitat: convertir (o altrament dit, captar el client).

Més enllà dels mètodes que integra i utilitza per captar-lo els quals t’expliquem a:

Característiques d’una landing page exitosa

N’existeixen diferents tipus:

1.-PÀGINES SQUEEZE

El seu objectiu final és obtenir el correu electrònic del possible client.

Una vegada obtingut, i de forma estratègica, es genera contingut atractiu pel possible client o se li envien les newsletters de l’empresa, amb la finalitat que aquest acabi comprant.

Ex: Obtenció del correu a canvi d’un petit contingut digital gratuït i d’elevat interès dins el sector.

2.-PÀGINES SPLASH

El seu objectiu no és aconseguir cap tipus de dada, sinó mostrar un esdeveniment o anunci i habitualment enfocar una compra.

La principal característica és que la pàgina s’obra de forma automàtica en un determinat impàs entre una pàgina i una altra, es mostra de forma temporal, habitualment uns pocs segons.

Ex: Un esdeveniment anunciat a una plataforma de premsa local.

3.-PÀGINA DE CAPTURA DE LEADS COMPLETA

Pàgina breu que busca captar informació del possible client, com en el cas de l’squeeze. Se’n diferencia per demanar molta més informació.

La informació es determina segons l’estratègia que l’empresa vulgui realitzar posteriorment. Possibles dades serien: el nom, el telèfon, l’empresa, l’edat, etc.

Ex: Un anunci d’un seminari d’odontologia, on es busca saber informació de les empreses que hi assistiran.

4.-PÀGINA CLICK THROUGH

Aquest tipus de pàgina breu, busca que el client realitzi una acció. La diferència amb les anteriors és que a la pàgina s’ofereix informació i valors sobre un tema/producte, és a dir, no està tant enfocada a la venta.

Ex: Un desenvolupador de software de gestió d’empreses que ofereix una descàrrega del producte en versió de prova temporal i gratuïta.

5.-PÀGINA DE VENTA EXTENSA

Aquest tipus de pàgina, molt utilitzada en la actualitat, conté tota la informació que un possible client pot necessitar alhora de realitzar una compra. Contenen tots els beneficis del producte, funcionament, imatges i videos, testimonis, formularis per informació i «Call to action»

Sovint, pot incloure ofertes o informació de disponibilitat.

Ex: Un anunci d’un curs de retoc fotogràfic amb tota la informació d’aquest i amb una oferta temporal sobre el preu original.

RESUMINT…

Com pots veure existeixen varis formats per a l’el·laboració d’una landing page. Depenent de l’objectiu de l’empresa/individu o de l’estratègia de màrqueting que es vulgui portar a terme, s’escollirà l’opció més adient.

Hi ha altres opcions interessants que has de conèixer si vols portar a terme una estratègia de captació de clients:

  • Formularis de subscripció integrats a les principals pàgines d’una web
  • Formularis de subscripció integrats a les pàgines d’error 404.
  • Pop-ups integrats a la web.

A banda de totes aquestes eines, és interessant que la teva web o els teus correus disposin d’un botó per eliminar les subscripcions (donar-se de baixa). Per petit que aquest sigui, alguns clients ho agraïran.

Si necessites elaborar qualsevol estratègia de màrqueting digital a Easy Design et podem ajudar!

CONTACTA!
CONTACTA!

POSTS RELACIONATS:

  • Concepte de packaging i classificació

    Views: 114752,6 min read
  • Tipus d’Isotips i exemples coneguts

    Views: 114542,2 min read
  • Tipus de logotips. Quin he d’escollir?

    Views: 114441,6 min read
  • Tipus de branding. Escull una estratègia

    Views: 114983,5 min read
  • Branding, significat i importancia

    Views: 114401,3 min read
  • Importancia del manteniment web

    Views: 115295,6 min read
EL CONTINGUT DEL BLOG:

Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!

MÉS INFORMACIÓ ▶
MÉS INFORMACIÓ ▶

XARXES SOCIALS