Obra un compte a Instagram
Un mètode per accedir als teus clients i obtenir seguidors.
Que Instagram segueix, juntament amb Facebook i Youtube, dins la llista de xarxes socials més utilitzades no és cap secret, ni tampoc ho és que les persones ens guiem per la vista.
Un dels motius pels quals Instagram ha aconseguit arribar on està, és per la importància de l’estímul visual dins la xarxa.
A Espanya dediquem una mitja d’1 hora i 39 minuts diaris a revisar les nostres xarxes socials.
Aquesta porta de connexió amb els usuaris fa que cada vegada més persones i empreses decideixin tenir-hi un perfil.
Vull un compte!
Si t’has plantejat de fer-te un perfil però ets nou en tot això, t’expliquem com fer-ho pas a pas.
Abans però, et deixem una taula amb els avantatges i inconvenients que comporta tenir un perfil.
Diferencies de perfils
Moltes persones ens hem preguntat en algun moment quina diferència hi ha entre escollir un perfil personal o un d’empresa.
La taula següent us mostra les principals diferències.
I ara que jahem decidit quina és la opció que més ens cové, som-hi amb el tutorial que us presentem.
Crear un compte d’Instagram
Primer de tot obrirem la pàgina principal, us deixem l’enllaç perquè hi pugueu accedir de forma ràpida:
Ens apareix un formulari per escollir si volem iniciar sessió a través d’un compte de Facebook o registrar-nos.
Si escollim l’opció convencional d’omplir el formulari omplint els camps trobem:
- Correu electrònic/número de mòbil (escollim segons la nostra preferència).
- Nom Complet: el vostre nom (Ex: Easy Design)
- Nom d’Usuari: un nom d’usuari que ens representi i no hagi estat agafat per ningú més amb anterioritat (Ex: Easy_Design_Cat)
- Contrasenya (és aconsellable barrejar majúscules, minúscules i números).
Ja ho tenim!
Quan premem registrar, si ho hem fet correctament (segur que si) ens demanarà per una data d’aniversari.
Després d’això observem que ens apareix una caixa on ens demana un codi de confirmació.
Si recordeu, durant el formulari de registre hem omplert un camp de correu electrònic/telèfon. Bé, doncs hem d’obrir el nostre correu electrònic (el que hem posat al formulari) o per defecte revisar els missatges rebuts al nostre telèfon.
Instagram ens enviarà un missatge amb un codi (pot ser que tardi uns segons a arribar).
Entrem el codi i…
JA TENIM COMPTE!
Ara bé, el nostre perfil, ara per ara és la cosa més sosa del planeta, li hem de donar vida!
Configuracions bàsiques
1-LA IMATGE
Si vols crear una imatge de perfil d’Instagram, la mida òptim és de 180×180 px.
Tingues en compte que la imatge de perfil et representa; si ets una empresa, t’aconsellem que a la teva imatge aparegui el nom o logotip.
Alhora, pensa que les imatges de perfil es veuen rodones, no hi afegeixis contingut perquè quedarà tallat.
2- NÚMERO DE TELÈFON
Si afegim aquest camp, l’aplicació ens donarà suggeriments de perfils de persones i empreses conegudes.
3- BUSCAR AMICS A FACEBOOK
Si tenim un perfil a Facebook, podem connectar els comptes i els suggeriments estaran basats en les nostres amistats a Facebook.
Truc:
Si connectem els nostres comptes, quan publiquem a Instagram ens donarà l’opció de compartir de forma directa el mateix contingut a Facebook. Ens estalviarem tot el temps d’haver de publicar a totes dues xarxes. ULL! En empreses es recomana elaborar diferents continguts segons el tipus de xarxa.
Altres configuracions
Per acabar de deixar el nostre compte ben polit, canviarem quatre coses per donar informació a totes aquelles persones que ens trobin.
Aquests canvis us aconsellem fer-los des del mòbil. Ara us expliquem el perquè.
Clicarem “Editar Perfil”
Veure que ens apareixen diferents camps per editar.
- Nom
- Nom d’usuari
- Lloc Web: és vital si tenim empresa incloure la nostra web a aquest espai. Apareixerà com un enllaç on els clients poden ser redirigits.
- Presentació: Aquí el perquè de fer-ho amb el mòbil. A aquest apartat hem de donar tota la informació sobre nosaltres. Quan obres el teclat de qualsevol smartphone trobem un botó que ens condueix a les emoticones. Aquestes faran que la nostra descripció capti l’atenció. Si volem configurar aquest apartat des del PC hem d’emplenar el camp que posa Biografia.
Perfil d’empresa
Com veiem a la pàgina d’edició del perfil hi ha un enllaç que ens permet canviar a un compte professional.
Quan cliquem ens deixa escollir entre:
Triarem l’opció que més s’adequa al nostre perfil. Nosaltres seleccionarem Empresa.
Ens apareix un slider amb coses que s’incorporen en aquest tipus de compte. Si cliquem “Continuar” ens apareixen un llistat de categories/sectors del nostre negoci. Triem el nostre.
Només ens en deixa escollir una així que hem de pensar per quina categoria volem que Instagram ens tingui en compte.
Per exemple: Dissenyador Web
La següent pàgina és vital, ens demana la informació de contacte: Correu, Telèfon i Direcció comercial.
La direcció és vital en cas que tinguem un local físic.
I ja tenim creat el nostre perfil d’empresa.
En publicacions futures farem incís en els avantatges i desavantatges d’aquest tipus de compte i en les funcions que presenta.
Ja heu vist que crear un perfil o aquesta xarxa comporta tan sols uns minuts
A partir d’ara i com diu el nostre eslògan:
Has obert una finestra al món!
POSTS RELACIONATS:
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!
XARXES SOCIALS
Un mètode per accedir als teus clients i obtenir seguidors.
Que Instagram segueix, juntament amb Facebook i Youtube, dins la llista de xarxes socials més utilitzades no és cap secret, ni tampoc ho és que les persones ens guiem per la vista.
Un dels motius pels quals Instagram ha aconseguit arribar on està, és per la importància de l’estímul visual dins la xarxa.
A Espanya dediquem una mitja d’1 hora i 39 minuts diaris a revisar les nostres xarxes socials.
Aquesta porta de connexió amb els usuaris fa que cada vegada més persones i empreses decideixin tenir-hi un perfil.
Vull un compte!
Si t’has plantejat de fer-te un perfil però ets nou en tot això, t’expliquem com fer-ho pas a pas.
Abans però, et deixem una taula amb els avantatges i inconvenients que comporta tenir un perfil.
Diferencies de perfils
Moltes persones ens hem preguntat en algun moment quina diferència hi ha entre escollir un perfil personal o un d’empresa.
La taula següent us mostra les principals diferències.
I ara que jahem decidit quina és la opció que més ens cové, som-hi amb el tutorial que us presentem.
Crear un compte d’Instagram
Primer de tot obrirem la pàgina principal, us deixem l’enllaç perquè hi pugueu accedir de forma ràpida:
Ens apareix un formulari per escollir si volem iniciar sessió a través d’un compte de Facebook o registrar-nos.
Si escollim l’opció convencional d’omplir el formulari omplint els camps trobem:
- Correu electrònic/número de mòbil (escollim segons la nostra preferència).
- Nom Complet: el vostre nom (Ex: Easy Design)
- Nom d’Usuari: un nom d’usuari que ens representi i no hagi estat agafat per ningú més amb anterioritat (Ex: Easy_Design_Cat)
- Contrasenya (és aconsellable barrejar majúscules, minúscules i números).
Ja ho tenim!
Quan premem registrar, si ho hem fet correctament (segur que si) ens demanarà per una data d’aniversari.
Després d’això observem que ens apareix una caixa on ens demana un codi de confirmació.
Si recordeu, durant el formulari de registre hem omplert un camp de correu electrònic/telèfon. Bé, doncs hem d’obrir el nostre correu electrònic (el que hem posat al formulari) o per defecte revisar els missatges rebuts al nostre telèfon.
Instagram ens enviarà un missatge amb un codi (pot ser que tardi uns segons a arribar).
Entrem el codi i…
JA TENIM COMPTE!
Ara bé, el nostre perfil, ara per ara és la cosa més sosa del planeta, li hem de donar vida!
Configuracions bàsiques
1-LA IMATGE
Si vols crear una imatge de perfil d’Instagram, la mida òptim és de 180×180 px.
Tingues en compte que la imatge de perfil et representa; si ets una empresa, t’aconsellem que a la teva imatge aparegui el nom o logotip.
Alhora, pensa que les imatges de perfil es veuen rodones, no hi afegeixis contingut perquè quedarà tallat.
2- NÚMERO DE TELÈFON
Si afegim aquest camp, l’aplicació ens donarà suggeriments de perfils de persones i empreses conegudes.
3- BUSCAR AMICS A FACEBOOK
Si tenim un perfil a Facebook, podem connectar els comptes i els suggeriments estaran basats en les nostres amistats a Facebook.
Truc:
Si connectem els nostres comptes, quan publiquem a Instagram ens donarà l’opció de compartir de forma directa el mateix contingut a Facebook. Ens estalviarem tot el temps d’haver de publicar a totes dues xarxes. ULL! En empreses es recomana elaborar diferents continguts segons el tipus de xarxa.
Altres configuracions
Per acabar de deixar el nostre compte ben polit, canviarem quatre coses per donar informació a totes aquelles persones que ens trobin.
Aquests canvis us aconsellem fer-los des del mòbil. Ara us expliquem el perquè.
Clicarem “Editar Perfil”
Veure que ens apareixen diferents camps per editar.
- Nom
- Nom d’usuari
- Lloc Web: és vital si tenim empresa incloure la nostra web a aquest espai. Apareixerà com un enllaç on els clients poden ser redirigits.
- Presentació: Aquí el perquè de fer-ho amb el mòbil. A aquest apartat hem de donar tota la informació sobre nosaltres. Quan obres el teclat de qualsevol smartphone trobem un botó que ens condueix a les emoticones. Aquestes faran que la nostra descripció capti l’atenció. Si volem configurar aquest apartat des del PC hem d’emplenar el camp que posa Biografia.
Perfil d’empresa
Com veiem a la pàgina d’edició del perfil hi ha un enllaç que ens permet canviar a un compte professional.
Quan cliquem ens deixa escollir entre:
Triarem l’opció que més s’adequa al nostre perfil. Nosaltres seleccionarem Empresa.
Ens apareix un slider amb coses que s’incorporen en aquest tipus de compte. Si cliquem “Continuar” ens apareixen un llistat de categories/sectors del nostre negoci. Triem el nostre.
Només ens en deixa escollir una així que hem de pensar per quina categoria volem que Instagram ens tingui en compte.
Per exemple: Dissenyador Web
La següent pàgina és vital, ens demana la informació de contacte: Correu, Telèfon i Direcció comercial.
La direcció és vital en cas que tinguem un local físic.
I ja tenim creat el nostre perfil d’empresa.
En publicacions futures farem incís en els avantatges i desavantatges d’aquest tipus de compte i en les funcions que presenta.
Ja heu vist que crear un perfil o aquesta xarxa comporta tan sols uns minuts
A partir d’ara i com diu el nostre eslògan:
Has obert una finestra al món!
POSTS RELACIONATS:
Concepte de packaging i classificació
Tipus d’Isotips i exemples coneguts
Tipus de logotips. Quin he d’escollir?
Tipus de branding. Escull una estratègia
Branding, significat i importancia
Importancia del manteniment web
Com fer una landing page exitosa
Que és una landing page i els seus tipus.
EL CONTINGUT DEL BLOG:
Al nostre blog podràs obtenir informacions del món digital i de l’àmbit del disseny. Mitjançant breus publicacions temàtiques intentarem dia a dia solucionar possibles dubtes que et sorgeixin alhora de gestionar els teus projectes i crear contingut. Si necessites un aprenentatge més extens pots contactar-nos per realitzar formacions a mida!